Skynd ikke på reparation af mobil
Man taler tit om, hvorvidt man vil have kvalitet eller kvantitet, men det kan også overføres til, hvorvidt man vil give en reparatør lov til at fordybe sig i sit arbejde, så man kan få det bedste resultat retur, eller om man skynder på vedkommende.
Blandt andet ved iPhone reparation århus kan reparatøren umiddelbart godt give en tidshorisont på, hvor længe det vil tage at fikse vedkommendes mobil, men det kommer jo an på, om det er et velkendt problem, et større problem, eller om der dukker noget uventet op i mellemtiden.
Læg derfor mærke til som kunde, om der bliver sagt, at du skal væbne dig med tålmodighed, eller om du kan forvente at få telefonen retur på en given dato, der ikke ligger så langt ude i fremtiden.
Hvis du vil gøre denne tid kortest muligt at opleve og ikke få den famøse FOMO, så gør vi have en reserve-telefon liggende at benytte dig af, så du stadig kan være med på de sociale nyheder og følge med i medierne.
Nogle gange udstikker disse reparatører da også sådan en til dig.
Det kan så ske, at du bliver kontaktet af vedkommende, der siger til dig fra butikken, at det kommer til at tage længere tid end ventet, fordi man skal eftersende reservedele, eller fordi der netop er dukket noget uforuset op i mellemtiden, man ikke lige havde kalkuleret med.
Som udgangspunkt kan det være en nedslående nyhed, men tænk på, at det er til dit eget bedste, for det er jo bedre at få en iPhone retur, der virker optimalt, end at du bliver ladt tilbage med en, der ikke virker godt nok eller snart går i stykker igen.
Nogle butikker arbejder efter at lave mest muligt hurtigst nok, men man skal vælge dem, der har tid til at gå i dybden med ens telefon.